torsdag den 5. maj 2011

Gadgets og widgets

Jeg har nu oprettet mig som bruger i delicious, Library Thing og Flickr. Jeg synes vejledningerne fungerer godt - det falder nok mere tilbage på mig, at det har taget rimelig lang tid bare at nå så vidt.... af en eller anden årsag har jeg hele dagen måtte bøvle med at få accepteret mine forsøg på at redigere i mine profiler rundt omkring.
Vil lige se om jeg kan finde ud af at få nogle bøger ind i mit Library. Jeg gir det 10 minutter - ellers bliver det i morgen;)

3 kommentarer:

  1. Hej Anne

    Imponerende som du som har fået lavet widgets - din Libary Thing er jeg helt misundelig på.... mine bøger har ingen tilgængelige forsider - hmm, måske må jeg vælge nogle andre end naturfags didaktiske bøger :-S

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    så kom jeg også så langt - men puha hvor er du sej til det her.. Kærligst Mette

    SvarSlet
  3. Hej Anne
    Du er bare super sej til det her :-)Jeg er imponeret over, at du allerede har fået lagt widgets ind i din menu til højre *S*

    SvarSlet